Total Pageviews

Tuesday 28 January 2014

ALAMI SELAMI RASAI (Y)

EHEM EHEM. Macam blog baru kan sebab new post? Sebenarnyaaaaa........ *tunduk tunduk* INI BLOG LAMA....... TAPI DAH DELETE SEMUANYAAA~~ pernah buat? mesti tak, sbb aku yang pertama dalam sejarah dunia yang buat HUAHAHAHAHHA *evil laugh* so masuk lah kepada tajuk, *scroll atas balik* mula mula bagitahu umur dulu, aku 18 tahun. maksud nyata dia dah habis sekolah, maksud tersirat dia....... dah tua ... pernah orang cerita pasal sekolah? kerja? keluarga? atau kematian? benda yang paling latest jadi ialah habis sekolah. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ sedih ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ gila ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ okay bukan nak throwback pun, just nak buat kita sedar. masa berlalu detik detik demi tapi dengan sedetik tu, boleh menjadi sejam sebulan dan setahun. and now aku dah 18 tahun. pernah alami waktu habis sekolah? masa dapat result PMR? pernah orang cerita pasal habis sekolah yang habis sekolah sedih gilaa nanti mesti rindu sekolah bagai? pernah pernah pernah? haaa.... korang akan selami benda benda macam ni bila masa yang indah tu dah pergi. nak tahu kenapa. sebab manusia ni tak reti bersyukur. masa ada takpernah nak sedar kepentingan pengajaran yang ada. bila dah pergi. barulah kita singkap balik waktu waktu tu dan selami, dan sedar betapa ruginya kita. *MOOD SEDIH TURNS ON* yang paling penting. RASAI. kita kena rasai supaya kita buka mata, dan belajar dari kesilapan. seriously, sekolah banyak mengajar erti kehidupan.
*awal awal cuti* benda pertama yang sedar. mak ai duduk rumah makin gemok *aku je* hahah tapi sebenarnya yang paling sedih, takda lagi kawan kawan nak tegur kita kalau buat silap atau sama sama buat silap dengan kita. EH. bila dah besar ni, semua pakat nak kerja. termasuk aku.
*nampak tak blog ni terabur* hahaha takde apa pun yang penting. cuma nak cakap. banyak benda yang kita kena ubah dan berubah. cuma diri kita je tahu. sebab kita je yang alami, selami dan rasai. SEKIAN. *blog kucar kacir*

No comments:

Post a Comment